Seiten

03.05.2010

Sevdalinka 2006 - album: Sarajevo Love Songs

Sevdalinka 2006 - album: Sarajevo Love Songs - Goethe-Institiut and Yaman d.o.o. Sarajevo

Sarajevo Love songs 2006

1. Jadranka Stojakovic feat. Miroslav Tadic - Kad ja podjoh na bentbasu
2. Muammer Ketencoglu - Pokraj vrela
3. Avdo Lemes feat. Theodosii Spassov - Sinoc sam ti, Safo, dvoru dolazio
4. Markus Burger - Dave Pozzi Duo (Theme of 'Nit ja sanjam, nit ja drijemam')
5. Omer Pobric feat. Hasna Kasmo - Kraj tanana sadrvana
6. Quattro Bassi - Ljepi li su mostarski ducani
7. Mercan Dede feat. Zerina Cokoja - Moj dilbere kud se seces
8. Vesna Hadzic - Sini jarko sa istoka sunce
9. Damir Imamovic feat. Vlatko Stefanovski - Sto li mi se radobolja muti
10.Jadranka Stojakovic - Sto te nema
11.Emina Zecaj i Mehmed Gribajcevic - Knjigu pise Tahir-beze
12.Trio Mustafa Sudzuka i Merkus - Kad ja podjoh na bentbasu

Album mozete preslusati OVDE

Keine Kommentare: